Kapitel 7 - friendship

Preveously:
- Jaha, det var ju roligt, svarade Natalie och försökte låta lite intresserad men det var inte lätt. Dessutom tyckte ju både hon och jag fortfarande att Julia hade betett sig dåligt mot oss.
- Japp, men vad har ni gjort då? frågade hon.
- Vi har varit och bowlat faktiskt, svarade jag och log. Jag orkade inget tjaffs, så jag försökte låta glad. Jag såg att Natalie kollade lite surt på mig, hon ville väl ta upp en diskussion om det som hade hänt. Men jag ville inte förstöra stämningen, det var trots allt några dagar kvar och vi skulle fortfarande bo med varandra.
- Jaha, sa Julia lite förvånat. Det hade One Direction också gjort sa dom..

------------------------------------------------------------------------------------------

Natalies perspektiv
- Ja, vi bowlade faktiskt med dom, sa jag.
Julia blev helt tyst, jag såg att hennes ögon nästan blev tårfyllda.. För en sekund tyckte jag nästan synd om henne, men sen kom jag och tänka på att det var hennes fel ändå. Hade hon kommit hem till oss istället för att hänga utanför hotellet med Felicia hade hon ju också fått följa med, men det gjorde hon inte.
- Jaha.. varför sa ni inget om det till mig då?
- Vi tänkte det, vi hade gjort iordning middag och när du kom hem skulle vi berätta att dom hade frågat om vi ville vara med dom. Men sen hörde du inte av dig och då skulle du vara med Felicia istället.
- Okej. Jag visste ju inte att ni skulle vara med dom? Då hade jag ju kommit. Dåligt att ni inte sa det.
- Jaha, så du kunde bara komma om vi skulle träffa dom?
Sen gick hon iväg, vi hörde att hon gick upp och gjorde något och sedan öppnades ytterdörren och stängdes igen.
- Gick hon eller? frågade Sandra
- Det verkar som det.. Jag undrar var hon hade tänkt ta vägen, hon kanske åker till Felicia.
- Förmodligen. Sandra suckade, och fortsatte sedan. Vad ska vi göra nu då? Ska vi gå och lägga oss?
- Ja, vi hittar på något kul imorgon.

Vi gjorde oss i ordning, sedan gick vi och la oss. Det tog inte länge innan båda hade somnat.

Nästa morgonen vaknade jag av att Sandra petade på mig.
- Natalie! Zayn har smsat mig! sa hon och fnissade.
Jag var fortfarande väldigt trött och ville egentligen bara vända mig om och fortsätta sova, men jag ville samtidigt veta vad han hade skrivit så jag försökte låta intresserad när jag frågade.
“Hi Sandra! What’s you plans for today? x” Stod det i smset som hon stolt visade upp.
- Vad har vi egentligen för planer idag? sa hon sen och skrattade.
- Ingenting, den andra konserten är ju inte förrän imorgon. Hur tror du det blir med Julia förresten? Vart tog hon vägen?
- Jag vet faktiskt inte hur vi ska göra med henne, men det var konstigt av henne att bara gå utan att säga något, så jag orkar faktiskt inte bry mig.

Vi gick ner och åt frukost, sedan kom jag på att jag inte hade svarat på Zayns sms. Jag gick och hämtade mobilen och skrev sedan
-“Hi Zayn I’ve got no plans for today. Why? x”
Jag fick svar nästan direkt
- “Great, you wanna hang out? x
-“Sounds perfect! What do you have in mind? x” ‘
- “Dinner maybe? I’ll pick you up at eight xx”
- “Can’t wait, see you then! xx”

------------------------------------------------------------------------------------

Det är lite synd att statistiken och kommentarerna har sjunkit.. :( Det var verkligen peppande med alla era kommentarer!! så fortsätt ge mig era åsikter och sprid gärna bloggen! Kram :) x


Kommentarer
Postat av: emma

så bra ! vill ha mer :)

2011-09-23 @ 21:14:10
Postat av: C O R N E L I A

jääääättebra mera!

2011-09-23 @ 21:20:40
URL: http://corneliaosara.blogg.se/
Postat av: ella

superbra!! :D:D

2011-09-23 @ 21:34:38
Postat av: Malin <3

Bloggen är bäst!! Fortsätt så <3

2011-09-23 @ 22:37:42
Postat av: Gabrielle

Så sjukt bra! :D x

2011-09-24 @ 00:47:21
Postat av: Anonym

As bra mer mer!!!!

2011-09-24 @ 10:06:39
Postat av: Anonym

jättebra meeer!!! :D

2011-09-24 @ 10:38:43
Postat av: ciaRA!!!!

galet bra!!!!!!!!! meeeeeeeeeeeeer

2011-09-24 @ 17:00:57
Postat av: Anonym

Skiit bra !! FOTSÄTT SKRIVA!!

2011-09-24 @ 17:51:32
Postat av: lisa

jätte bra, meeeer! :D

2011-09-24 @ 21:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0