Kapitel 13 - Bad luck?

Previously:
Han tog min hand och kollade mig i ögonen. Han böjde sig ner mot mig. Han var länge än mig så jag ställde mig på tå. Våra läppar möttes i en kyss. Vi log och kramades en lång stund innan vi gick hand i hand till taxin som Zayn hoppade in i.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Louis perspektiv
A few hours later me and the boy’s decided to go out to say hello to the fans. It’s so crazy, they actually stay outside the hotel the whole day, just to see us, so that’s the least we can do. Paul walked in front of us when we got out from the hotel. The fans started screaming. But not the same thing’s they use to.
- Louis what the fuck, who’s the girl in the pictures?
- Yeah Lou, who the hell is she?
- Are you dating her?
- I can’t believe you would lie to us about this..
- She should be glad we can only see her back in the photos, or ealse...!

Paul tried to to clam everyone down and be quiet but it was pointless. We couldn't stay out there so we had to push our selves trough the crowd of people to get inside again. I was in chock. It had only gone a few hours since Natalie left and the girl inside the hotel had taken the photo of us. How on earth could it had sped so fast?
- Lou what was that? Niall said and looked at med with big eyes.
- I don’t know. Or, I mean.. I do know. I kissed Natalie in the lobby and some girl photographed us. I did’n think It would go this far.
- Guys, not to try to make things worse but.. Look what’s trending on twitter, worldwide.. Liam said.
I grabbed his phone and looked at the trends. “Don’t fucking touch Louis #bitch” it said..
I had to call Natalie to see if she was alright.

I heard Natalie’s voice and started talking
- Natalie! It’s Louis, have you seen the picture and what’s trending on twitter?
- Yes I have.. She sounded a bit sad, wich I could understand. She was trending Worldwide on Twitter, as a bitch. What shall we do? she asked
- I don’t know, Paul wants to talk to me so lets see what he has to say and then I can call you back?
- Sure, she said and sounded a bit happier.

We hung up, and I went directly to Paul who hade gone to his room. We talked about what to do. He thought it would be best if we just let it be. Don't comment it or anything. It would blow of in a couple of days. But he also said it would be best if I didn't se Natalie anymore but that he understand if I do. So we just agreed that I should be more careful the next time I saw her.

Sandras perspektiv
Jag hade precis kommit hem och slagit på datorn efter en av de bästa kvällarna på riktigt länge. Zayn var en underbar person och jag hade haft det riktigt trevligt! Jag slog på datorn, loggade in på facebook och möttes direkt av en statusuppdatering från Julia: “Fyfan din jävla bitch”. Jag kunde inte låta bli att tänka att det handlade om mig eller Natalie efter allt som hade hänt, men i sånt fall tog hon väl i lite väl.. Jag fortsatte kolla runt på facebook och efter ett tag ringde telefonen. Klockan var mycket, så jag förstod nästan direkt när jag hörde ringsignalen att det var Natalie.
- Hej! svarade jag glatt och tänkte att hon ringde så att vi kunde prata om våra kvällar, men när jag hörde hennes röst blev jag nästan lite orolig, hon lät inte alls lika glad som jag hade tänkt mig.
- Hej..
- Har det hänt något? frågade jag direkt.
- Min kväll var verkligen jätterolig, jag och Louis hade det hur kul som helst tillsammans. Men sen kom den där äckliga Felicia och förstörde den..
Jag bad henne förklara nogrannare, hon berättade om att någon hade fotat dom, att bilden hade spridits och vad som trendade på twitter.
- Men vad har Felicia med saken att göra? undrade jag förvånat
- Det var hon som fotade. Julia har smsat mig, hon skrev nått i stil med “Hur kan du sjunka så lågt? Bästavänner? Trodde inte att man behandlade varandra så. Tack och lov att Felicia var inne i hotellet just i det ögonblicket! Du ska vara glad att jag inte har spridit ut ditt namn, jag tänker inte sjunka lika lågt som dig”
- Men, jag förstår inte vad hon har att vara sur för?! Åhh, jag blir galen. Vi försökte verkligen få med henne i Norge, sen var det hennes beslut att börja umgås med den där Felicia istället! Och Natalie, ta inte åt dig. Du förtjänar mycket bättre!

Natalies perspektiv
Sandra var verkligen bäst på att få mig på bra humör. Hon var så övertygande i allt hon sa och hon hade precis, efter ett inte mer än kanske 10 minuter långt samtal, fått mig att förstå att det verkligen inte var mitt fel och att det inte fanns något jag kunde göra. Jag gick istället och la mig, klockan var mycket och jag ville vakna i tid så att jag skulle hinna träffa Louis under morgondagen.

Nästa morgon vaknade jag av att solen sken in genom mitt fönster redan vid 8-tiden, jag drog för gardinen och försökte somna om igen men det gick inte. Istället gick jag upp och duschade och åt frukost i lugn och ro, och satte mig sedan framför TVn. När jag hade suttit och slötittat på How I met you mother i kanske 20 minuter ringde min mobil, jag kollade på skärmen och det var ett okänt nummer som inte var svenskt. Jag klickade på den gröna luren och svarade
- Hallå?
------------------------------------------------------------------------------------
Igår han jag inte uppdatera någonting, dock verkar det inte ha gjort er så mycket haha. Tur det! Här kom i alla fall kapitel 13, oturs nummer och kanske ett oturskapitel? Vem vet?

Kommentarer
Postat av: emma

mer !!

2011-09-30 @ 07:43:03
Postat av: Anonym

jag märkte minsann att du inte uppdaterade igår, haha!

2011-09-30 @ 13:22:33
Postat av: Johanna

Sjukt bra!!! Meeer!! Älskar denna blogg! :) =)

2011-09-30 @ 16:00:21
Postat av: fredrica

as bra :D

2011-09-30 @ 19:45:45
Postat av: Anonym

As bra meeer!!! :)

2011-09-30 @ 21:59:29
Postat av: HANNAH

skjukt bra meeeeeeer :)

2011-09-30 @ 22:07:11
Postat av: Anonym

as bra meeeeeeeeeeer!!!! :D

2011-10-01 @ 16:44:51
Postat av: Anonym

meer !!

2011-10-01 @ 17:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0